čtvrtek 15. prosince 2011

Go Sharks!

Vážení hokejový fanoušci, vítám Vás na blogu, který se bude věnovat hokejovému klubu San Jose Sharks. Dlouhou jsem přemýšlel, zda se mám do této činnosti pustit. Žraloci nejsou v ČR a na Slovensku tolik populární jako jiné týmy, a tak nemají pokud je mi známo žádné fanouškovské stránky nebo nějaký blog. Donedávna jedny dobré webovky fungovaly, leč autor na ně neměl čas a tak Žraloci na českém internetovém pódiu osiřeli.

Nečekejte rozhodně žádné velké věci, tedy nějaké profesionální stránky ve stylu NHL.com atd. Budu psát hlavně pro svoji zábavu a také proto, že je klub z Kalifornie moji srdeční záležitostí. A jak jsem si vlastně k San Jose našel cestu? Nebylo to v úplně v útlém dětství. Jako dítko milující sport jsem NHL samozřejmě sledoval a ze začátku držel palce asi jako každý Jágrovým Tučňákům. Ke Žralokům mě přivedla v podstatě počítačová hra NHL 2000. Když jsem se rozhodoval za koho mám rozjet kariéru, chtěl jsem někoho, kdo nevyhrál NHL, a kdo nepatřil mezi nejsilnější celky. Nakonec z toho vyšlo právě San Jose a zde začala celá záležitost. Už nikdy jsem nehrál za jiný tým a ani nikdy za jiný v rámci NHL hrát nebudu. San Jose, jak už jsem jednou zmínil, je srdeční záležitost. Klubu fandím už skoro dvanáct let a pevně věřím, že jednou získá tolik vysněný Stanley Cup.

Žádné komentáře:

Okomentovat